isabellbrandstrom

2011-09-17
22:12:53

HighCoastScrap
Idag har jag och Sofie varit på vårat första möte med HighCoastScrap. Jättetrevligt har vi haft och riktigt kul att se hur alla arbetar. Har lärt mig massor med nya tekniker, fått se olika metoder att vika kort, ätit gott och vunnit priser. 

Imorgon blir det mer pyssel, men inte scrapbooking, det har jag fått nog med för några dagar, imorgon är det pärlor och smyckestillverkning som gäller, pysseljunta med flickorna.

Här är mina alster ifrån dagen:












Just det ja.. måste berätta att Sofie har en otrolig talang i att knyta rosetter.. visst blev den otroligt vacker!! Eller?Erhm *host*


Kommentarer:
#1: Moa

Vilka snygga kort!

2011-09-18 @ 17:32:32
#2: Isaflisa

Tack så mycket! =)

2011-09-20 @ 14:03:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: