isabellbrandstrom

2012-04-01
21:12:28

Kinect sports s2 och violsirap
Nu i veckan fyndade M det nyare kinect sports som har bland annat Dart, golf och tennis, och alla dessa var riktigt roliga, M och jag har spelat mot varandra ikväll. Perfekt söndagsunderhållning :)

Ikväll har även Martina varit här och hämtat Chablis. Har varit trevlig att ha vovven här, men jag känner att jag inte skulle orka med att ha en hund på heltid, en helg någon gång ibland räcker gott och väl. Jag är helt utmattad efter dessa dagar och har träningsvärk i låren och ont i benhinnorna efter alla promenader och löpturer, inte van!

Jag provade baka en vitchoklad-kladdkaka idag som jag bjöd på när Martina var här. Själva kakan var god, men lite för lite smak i den för att kunna äta den som den är, blev som lite tamt. Men tillsammans med glass och viol/polkasirap blev det riktigt lyckat.

Sirapen är köpt på Village, (märke: The Spice Tree) det finns massor av olika smaker, men violsirapen och polkasirapen var extra grym. Tänker nog även inhandla sirapen som heter Irish cream, tror att den är god att ha i kaffe.
Hittade även ett recept på viol-cupcakes på "The Spice Tree's" hemsida. Låter otroligt smarrig, det bara måste jag prova.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: