isabellbrandstrom

2012-01-06
20:42:00

Bebis
Var ruskigt otaggad till att fortsätta plugga ikväll men kom inte på något vettigt att göra där jag inte får dåligt samvete för att jag skjuter upp studierna. Men då, som ett brev på posten fick vi höra att Anton, Sofia och lilla Meja precis har bilat upp från Göteborg och är hos oss på tio minuter! Så från att vara en tråkig fedagkväll med plugg blev det en jättebra fredagkväll i gott sällskap. Otroligt kul att få träffa Anton och Sofia efter att inte setts sedan i Mars och att få träffa lilla Meja för första gången. Hon är en fantastiskt söt liten bebis. Nu längtar jag så det värker i hjärtat efter att få skaffa en egen liten parvel.

Just ja, vi blev även bjudna på bröllop till sommaren.. Anton och Sofia ska gifta sig! ska bli fantastiskt kul! 


M fick hålla en bebis för första gången i sitt liv


Meja är en glad liten tös


Kommentar:
#1: Sofia

Oj vilken jättenäsa jag ser ut att ha på den bilden ;).

Men Meja är ju söt som alltid!

2012-01-18 @ 21:55:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: