isabellbrandstrom

2012-06-24
14:04:29

Eko och MIDSOMMAR!
EKO
 
Blogg.se håller på uppdatera sin sida. Det är väl på tiden det tycker jag. Men tydligen har jag råkat, på något konstigt sett, i ett svagt ögonblick, som jag inte kan förnimma, gett godkännande till att prova beta-versionen av den här skiten!?!  I denna version verkar inte mobilappen fungera alls. jag har försökt att logga in trehundrafyrtiotvå tusen miljoner gånger utan resultat. 
 
Till detta hör också att jag sitter väldigt sällan vid datorn på sommaren. Jag har inte samvete att slösa bort soltimmar, umgänge och allt "hitte på" man kan ägna sig åt under sommaren. Min blogg kommer därför att fortsätta eka tom tills att blogg.se har uppdaterat mobil-appen.
 
MIDSOMMAR!!
 
När jag ändå är här inne kan jag passa på att berätta att jag haft klart bästa midsommaren! Vädret var perfekt, soligt med lite svalkande vind så att bromsarna höll sig borta, tror vi blev runt 35 personer under kvällen. Ätit riktigt gott, umgåtts, dansat i timtals och har haft hur kul som helst! Tack till alla underbara ni som åkte ut till Billsjösjön och firade med oss!  
 
Dagarna innan midsommarafton gick åt till att inhandla förnödenheter så som plastbestick, papptallrikar, myggljus mm, trimma gräsmattan, sätta upp partytält, pynta med björkar, blåsa upp ballonger, plocka blommor att ha på borden, bära ner och ställa i ordning stolar och bord, och mycket mer har vi gjort. Men det var lätt värt allt slit, för det blev en grym fest!
 
Här har ni ett fåtal av alla helhärliga bilder som knäpptes under kvällens gång

 

Kommentarer:
#1: Mickaela

Åh! ja, det var sannerligen en midsommar som det kommer att berättas historier om! Kan du inte maila mig bilderna du tog? eller kanske kan jag komma förbi med ett usb? skulle så gärna vilja ha dem :D

2012-06-25 @ 00:54:59
#2: isaflisa

Tar nog lite mycket plats att mejla om du vill ha alla bilder. Men du ska väl ändå förbi någon dag och hämta dinosaurien så du kan ju ta med ett usb-minne då =)eller så tar jag med bilderna och dinon i helgen om jag inte har skyttekurs på kvällen med.. =)

2012-06-26 @ 18:40:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: