isabellbrandstrom

2012-06-13
16:32:19

Sommarjobbet

Under måndag och tisdag har jag varit på lagret och idag har jag fått börja med försäljningen. Det har gått riktigt bra tycker jag. Väldigt många nya intryck såhär i början att sätta sig in i datasystemet och lära sig allt man behöver så jag är rätt slut när jag kommer hem. Men det känns som ett bra sommarjobb. Jag trivs!

Nu ska jag laga nån mat och sedan ska jag scrappa några studentkort. Imorgonkväll ska jag förhoppningsvis till skjutbanan igen och fredag ska jag troligtvis åka omkring för att fira alla studenter jag känner. Vet inte om jag kommer hinna fira alla jag vill fira dock. Det blir för mycket farande överallt. Jag får se hur det blir.

Måste duscha ikväll med, är riktigt flottig i håret och känner mig lagom ofräsch. Vi har haft stopp i avloppet i några dagar så sifonen i badrummet svämmar över om duschen är på i över tio sekunder. Men idag har tankbilen äntligen varit här och fixat biffen. Tur att jag inte var hemma under tiden, jag hade inte velat se vad det var som dämde igen avloppet. Kan tänka mig att det var en hel del av mitt hår där nere, ihoptovat med slamsnusk och gud vet vad, kanske storlek kloakråtta, huvva!

Här är ett scrappat kort jag gav till bästa Anna i Söndags.. Hon har nämligen tagit examen från SPA-utbildningen nu och det firades med fika!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: