isabellbrandstrom

2012-03-13
15:45:23

Husfru

Jag har varit klart bästa husfrun idag. Klev upp klockan halv åtta och har sedan dess, tvättat, städat, diskat, sopsorterat, varit på affären tre gånger, bakat en avancerad chokladtårta och förberett middagen. Peew, det är verkligen en 100% tjänst det där med hushållsarbete. Inte en lugn stund på hela dagen. Men som tur är tycker jag att det är kul att vara sysselsatt!

Efter middagen åker jag till gymmet som alltid på tisdagskvällar då Nastia håller Stripdance pass. Och efteråt bjuder jag på chokladtårta om det finns någon som vill smaka?

Nu ska min köttfärslimpesrulle med persilja och prästost in i ugnen och jag ska slå på plattan till potatisen så jag kan göra potatismos.

Grymt vad jag är duktig och flitig emellanåt! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: