isabellbrandstrom

2012-03-09
11:59:23

Sportlovspyssel
Igår jobbade jag förmiddag på hemtjänsten och efteråt var jag hjälplärare på ett sportlovspyssel för yngre som sofie hade dragit ihop. Jag och Sofie brukar ju hålla i en hel del pysselträffar med vårat pysselgäng men denna gång fick Sofie Idén att hålla i lite sportlovspyssel för lite lägre åldrar. Fem pysselsugna tjejer mellan 9-12 år fick klippa och klistra i lite påsktema samt baka cupcakes och det var otroligt uppskattat. Tyvär fotade jag ingenting då Sofie hade tagit fram storkameran och jag tänkte att jag kunde stjäla några bilder av henne istället. Jag lyckas dock inte stjäla några bilder av henne då det inte går att kopiera från bildspelet hon lagt upp så ni får en länk här till hennes pysselsida istället om ni vill se bilderna.

Det var jättekul att få vara med och hjälpa dem och inspirera. Jag känner att detta kan vara någonting att spåna vidare på och utveckla.. Skulle vara kul att arrangera något större event med de yngre. Vi har ju även fått förfrågan om att hålla scrapkurser på sliperiet. Skulle vara jättekul.

Slänger in en bild där man kan se min naturliga hårfärg, utväxten börjar bli så lång nu att det börjar se förskräckligt ut. Förut har det varit en naturlig övergång från min färg till det bruna så att det sätt okej ut, men inte längre. Kan dock inte göra något åt saken förrän jag bestämt mig om jag ska fortsätta vara brunett eller om jag ska blondera igen. Svårt val.. Vad tycker ni?


 

Nu ska jag dra iväg på gymmet. Hörs!


Kommentar:
#1: Sofia

Jag röstar på brunett =D Passar du bra i!

2012-03-11 @ 12:51:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: