isabellbrandstrom

2012-05-10
22:26:53

Slut VFU

Imorgon är sista dagen av VFU på Nola. Har trivts riktigt bra dessa tre veckor tillsammans med bildesteterna och det fantastiska lärarlaget. Känns alltid lika sorgligt i slutet av praktiken då man måste säga Hejdå till alla. Vet inte om jag kommer ha någon fler praktik på Nola mer så det känns extra sorgligt denna gång. Tänkte bjuda arbetslaget på fruktsallad imorgon som tack för denna tid, hade tänkt baka egentligen men då två av dem är laktosintolerant och en har svag diabetes så blev det för avancerat med bakning. Men fruktsallad tror jag alla kommer kunna äta. Eleverna i 1:an och 2:an ska få rulltårta chokladkex.

I övrigt denna vecka har det varit den årliga modevisningen "3 years of Fashion " Sjukt bra show som alltid, tjejerna gjorde det riktigt bra! Tror att de hade sytt rekordmånga plagg i år. Tyvärr tror jag att traditionen tar slut här. Tvåorna fick vara med på denna visning med treorna så nästa år blir det iallafall ingen visning och de som går textilen i ettan är nog inte tillräckligt många för att kunna genomföra en modevisning som projektarbete på egen hand.

Nu är det läggdags för imorgon ska jag upp tidigt och hacka ihop fruktsalladen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: