isabellbrandstrom

2012-05-17
16:49:41

Spontanbio och avslappning

Jag och min allra bästa vän Anna gillar att vara spontan! Åkte över till henne igårkväll och tiggde lite massage, efteråt var klockan strax efter halv nio då Anna plötsligt kom med en idé att åka på bio? Så på mindre än en halvtimme hade vi kollat upp vilka filmer som gick, åkt hem till mig och rotat fram en biobiljett jag visste låg och skräpade någonstans, fixat håret, kastat på lite smink i fejjan, åkt på affären o köpt dricka, kört tillbaka till stan igen, promenerat till bion, köpt biljetter o popcorn, gått på toa och sedan placerat oss i biosalongen. Vi såg den nya filmen av Tim Burton med Johnny Depp som huvudroll. Den var bra, rejält klyschig, men det är ju en komedi så det får man förvänta sig.

Idag har jag varit och tränat med Sofie och när jag kom hem tog jag en två timmar lång dusch. Älskar att duscha, de flesta kan ligga i badkaret i flera timmar men inte jag, jag lessnar efter fem minuter när jag badar och jag tycker det är lite ofräscht att ligga i sitt eget smutsvatten i flera timmar. Men i duschen kan jag stå nästan hur länge som helst. Tände lavendelljus, släckte taklampan, lyssnade på lugn musik och provade min nya lavendel-duschkräm som jag fått av Ulla. Total avslappning!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: