isabellbrandstrom

2012-05-27
17:57:30

Städning
Vad mycket jag hunnit idag. Mest av typen städning, men det är ju bra det också. Vaknade klockan åtta och åkte direkt och gjorde bort städjobbet i stan, åkte sedan till mormor där jag åt tårta och hjälpte henne städa i källaren. På vägen hem stannade jag till på affären och handlade lite, åkte hem för att äta en sen lunch och röjde upp även hemma. Efter det har jag varit på en timmes promenad med Sofie och hemma igen har jag legat och pressat i solen ute på verandan så jag har blivit rödrosig om kinderna. Nu är det snart dags för middag och sedan tänker jag vila upp mig med serietittande resten av kvällen. Förbereder mig för ännu en fullspäckad vecka med filming, redigeringsarbete och rapportskrivande.

Då blogg-appen till mobilen vägrar samarbeta tror jag inte att det kommer bli så mycket bloggande denna vecka. Men ni ska få se filmen när den blir klar, det lovar jag.


Grattis världens bästa mamma på Morsdag! <3


Jag och mamma på LadiesNight för 1½ år sedan




Lite miljöbilder från Domsjö

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: