isabellbrandstrom

2014-02-09
11:48:02

Weekend, stafylokocker och fossingar i naveln
Nu är det söndag och det känns nästan som att jag varit på en weekend-semester här i Nordingrå med mor och Ylva, medan far och A renoverat hemma i huset ;) 

Mamma och jag blev lite fundersam på såret på Ylvas näsa som inte ville läka så Ylvis fick träffa doktor Ove igår. Nu får hon äta penicillin mot stafylokocker tills vi fått svar på odlingsproven.

Nu har Elliot äntligen flyttat sig i magen så att han inte ligger på tvärsan. Nu når han upp ovanför naveln med fossingarna och kickar så att sparkarna syns tydligt även för de som står några meter bort. 

Råkade hamna lite fel då jag var på jakt efter en toalett i källarvåningen på sjukhuset. Hittade denna dörr och kliade mig i huvudet. "Förråd barn" står det, samt en varningsskylt med texten "öppna ej dörren när lampan lyser". Min livliga fantasi spårar ur.. Kan det vara Varulvsbarn de förvarar där inne och lampan lyser när de är  fullmåne? Eller väldigt våldsamma barn så att man bara får gå in medan de sover?







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: