isabellbrandstrom

2014-05-09
16:12:48

Borlänge
Jag har fullt upp som vanligt jag och har inte så mycket tid över till bloggen. Trodde det skulle lugna ner sig efter Babyshower men nu har jag dragit igång massa pysselprojekt istället som jag tänkt ha klart innan Elliot kommer. Håller på att måla om en tulla, ett babynest har jag sytt, håller på med några bebiskuddar och två olika virkprojekt och en beställning på ett halsband. Så jag har det jag gör! 

Nu är vi på väg söderut igen till lille Kevin! Sista besöket nu utan att vi har hans halvbrorsa med oss i bilen. För nu är det bara 5 veckor kvar till beräknad födelse!! Tiden går fort nu. 

Kulmagen idag

Babynestet så Elliot kan sova med oss i sängen

Tullan som ska bli vit

Fick ett önskemål om att jag skulle lägga upp en bild på vagnen, såhär ser den ut

Kommentar:
#1: Sofia

Gud vad duktig du är! Vilket superfint Babynest! Älskar rosetten där nere! Jättefint!
O vagnen är ju med väldigt fin! Emmaljunga gör ju jättebra vagnar så ni kommer säkert bli supernöjda!
Snart är det dags!

Svar: Men tack Sofia =D Ja de är schysst att kunna sy grejer själv istället så blir det billigare och man får allt i den storlek och design man vill. Ja jag är övertygad om att vi kommer vara nöjd med vagnen =)
Isaflisa

2014-05-13 @ 08:20:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: