isabellbrandstrom

2011-12-04
11:09:20

Sjösjuk
Har inte mått bra i helgen. Och har svårt att självdiagnostisera mig. Det började i fredags på praktiken då jag började känna mig sjösjuk, yr och otroligt ofokuserad. Fick sätta mig ner från och till för det kändes som jag skulle svimma.

Lördag morgon var jag relativt okej och jag tror att det gick bra på tentan, det kändes bra. Men efter sushi-lunchen mådde jag otroligt illa i bussen påväg hem. Kändes som vätskebrist. Drack massor av vatten när jag kom hem, tog resorb men känslan av vätskebrist fortsatte och yrseln kom tillbaka från och till och jag fick huvudvärk.

Idag känns det fortfarande som vätskebrist än fast jag tycker att jag har hinkat i mig vatten hela helgen. Det är nästan som att min kropp inte vill ta upp vattnet som jag dricker. Huvudvärken fortsätter och yrseln och sjösjukan kommer och går.

Fick höra att det går en förkylning som sätter sig på balansnerven i örat, men jag känner mig inte så pass jätte-förkyld att jag tror att det kan vara det. Jag är ju  bara lite förkyld? Hoppas att det inte blir värre bara. Vill inte för mitt liv missa praktiken på Textil Design i veckan.


Här är bilderna från lunchen igår (hade för dåligt internet på bussen för att kunna publicera dem tillsammans med det inlägget )







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: